fredag 17 september 2010

En sådan bra idé!


Hur kan man inte ha en krok på en sådan här bil?!

God morgon på er!

Skönt att få sova lite extra idag:) Vaknade dock av mig själv ca 07.20.
Var precis ute och gav hästarna frukost och fick en strålande idé! Vår bil är på service, så vi har fått en lånebil som har växellåda. Och då kom jag på att jag kunde koppla den bilen till släpet och öva på att backa lite senare idag! För det är ju lite annorlunda att backa med växellåda än med automat. Men så såg jag att bilskrället inte hade någon krok, så där gick den idén i stöpet:P

Nu tänkte jag äta lite frukost och sedan gå ut och rida samt mocka och fixa i stallet. Det är inge kul väder ute, så jag hoppas regndropparna håller sig på rätt sida utav molnen:)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar