måndag 30 januari 2012

Vinnare i kalsonger

Har haft en helt underbar helg i Zürich och Tyskland. Det var så himla roligt att få träffa Patricia igen:)
Spenderade större delen av helgen på de stora tävlingarna. Ben hade ordnat band till oss så vi fick komma in överallt hela helgen. Vilket var super!
Det var även kul att få träffa Ben igen och hästarna. Han hade Milena, Oscar och Tripple X med sig. Både Milena och Oscar har jag ridit en hel del på. Alla tre skötte sig bra:)
Helgens händelse måste nog ändå ha varit när vi gick tillbaka till stallen efter världscupen och träffade Terri (Bens gamla groom som nu jobbat för Marco Kutcher) Hon var hur glad som helst de hade ju vunnit! Patricia frågade om hon kunde få ett utav han vinnar-täcken och Terri sa att hon skulle fråga Marco, men att det var ok med henne. Helt plötsligt kommer Marco springande och är helt stressad, men lycklig och ställer sig i en tvättkorg och börjar klä av sig! Han hade nog bråttom till flyget.
Jag kan ju säga så här... Det var inga snygga kalsonger!!
Hur som helst frågade Terri om Patricia kunde få ett utav hans vinnar-täcken och det fick hon! Patricia var helt till sig, så himla roligt!

Längtar redan tillbaka, men mest längtar jag nog efter Patricia. Det bästa med min England-resa var att jag träffade henne.
Förhoppningsvis träffar jag henne till våren i London, vi tänkte nämligen fira våra födelsedagar där:)
Men nu får jag tänka på nästa stopp, och det är Göteborg och Göteborg Horseshow! Det ska bli roligt att komma dit!

Får lägga upp bilderna från min resa lite senare, tekniken vill inte som jag vill!! Grrr...

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar