måndag 9 januari 2012

Häst till salu

Hej på er!

Sorry för dålig uppdatering. Här är det nämligen full rulle som vanligt. Har ridit hela dagen idag känns det som. Det tar ett lite tag att göra i ordning tre hästar, rida dem och sedan gör av av dem. Men det har varit mysigt! Red på förmiddagen och då var det alldeles vindstilla och det regnade inte, hurra!

Har fattat en del beslut, vilket jag i och för sig gjorde för ett litet tag sedan, men det är att jag ska sälja alla hästarna. Det var ett tufft beslut och jag vände och vred på det beslutet länge, men jag har kommit fram till att detta är det bästa. Jag vill göra saker just nu som gör att det bli svårt att ha häst. Vi håller ju på att försöka sälja gården också och då blir det ännu jobbigare att ha dem.
Jag har kommit fram till att det är bättre att jag köper en ny häst när jag vet var någonstans i livet jag befinner mig, och om jag fortfarande tycker det skulle vara roligt.
Givetvis är inte detta roligt, de är ju mina fina hästar, men ibland måste man fatta beslut som inte är så roliga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar