torsdag 5 januari 2012

Myspys

Hej på er!

Har inte haft mycket att blogga om de senaste dagarna, det har ju varit ett sådant skitväder så det har inte gått att rida. Jag har ju kommit hem sent från jobbet också, och jag vill inte gärna rida när det blåser storm och är mörkt ute. Det får vara antingen det ena eller det andra;)
Köpte i alla fall ett par nya ridhandskar häromdagen, det fick bli ett par vanliga svarta ifrån Roekl, de är ju ändå bäst. De andra jag hade gick sönder i slutet på min Englands-vistelse, de började dessutom lukta riktigt illa hur mycket jag än tvättade dem i tvättmaskinen, så det var verkligen dags för ett par nya.

I morgon ska jag försöka rida tre hästar, eventuellt fyra, få se vad jag hinner med! Tänkte även klippa Miztral antingen i morgon kväll (har jag inget roligare att hitta på?) eller på lördag. Så det blir en väldigt hästig helg:) Hoppas nu solen tittar fram.

Nu ska jag snart mysa ner mig i soffan och titta på Fredriksdals teatern och Eva Rydberg (Sveriges bästa skådis!) med en kopp chai! Ha en mysig kväll mina fina!

Tänker lite på Exet då och då, undrar hur han har det i Smålandsskogen! Troligen hur bra som helst:) Stallets lortgris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar