lördag 22 september 2012

Tillbakablick

Tänkte att jag skulle göra en liten tillbakablick på det senaste året. Även om jag inte tyckte det, hände det en hel del! Jag åkte och levde och jobbade för Ben Maher i England ett tag, firade jul i New York och var i Zürich två gånger, en utav dem för att kolla på Världs Cupen. Jag har dessutom flyttat till storstan:)
Här kommer lite bilder från det gångna året, låt det kommande bli lika händelserikt:)

Flyttade in på Elsenham Stud

Broom broom i England

Min första tävling för Ben, Arena UK (eller juck, som vi kallade den)


Bally, Bens 5-åriga hingst som dog i vintras under longering pga hjärtfel. En riktig liten charmig gangster.

Jag och älskade Milena 8, som tyvärr är såld nu:( Min favvo-tjej.

Jag, Ebba och Jamie såg Sverige-England på Wembley-stadion

Jag åkte till Zürich för att träffa Patricia och kolla på Mercedes CSI 2012

Arenan i Zürich!

Andra resan till Zürich gick i Maj, friade Patricias 25-års dag!

25-års festen som hette duga!

Sista kvällen i Tyskland, här med Patricias hund Milow.

Filippa och Mathilda vann i Frosta!

Ben och England tog lag-guld!

Jag och Sucke vann i Ringsjön<333



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar