tisdag 4 september 2012

Fuck off!

Hej alla fina!

Har haft dålig uppdatering här, sorry för det.

Är dock väldigt irriterad över en sak. Fick reda på igår varför Sucke inte gick till Mexico. Mexikanarna var väldigt intresserade, provade honom två gånger och det stod mellan Sucke och en annan häst. Och så går någon som jag faktiskt känner och snackar skit om min häst! Personen i fråga hade ingen rätt att göra så. Speciellt inte när Sucke är en häst som alltid gör sitt bästa, och hade verkligen gjort de på de visningarna. Mexikanarna hade provat hästar i Sverige i en vecka och Sucke slutade i topp två... Jag har verkligen tappat all respekt för den här människan. Skönt att lämna hästvärlden för ett tag!

Nog med att kräka av sig:) jag kommer att sakna mina fina hästar. Men det är dags för nya äventyr igen! För exakt ett år sedan var jag på väg till England för att jobba hos Ben. Man måste prova saker! My advice to you!:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar