måndag 19 mars 2012

Vila får man göra i graven, eller när man är deppig en söndag och stannar kvar i sängen!

Hej mina vänner!

Har haft problem med internet i två veckor så har inte kunnat blogga någonting:( Knappt något annat på nätet heller för den delen!
Har inte hänt så mycket, rider och står i som vanligt. I fredags red jag de fyra hästar som går att rida på, det var ju helt underbart väder!!
Sen i lördags red jag två hästar först, sen kring lunch åkte jag och löshoppade Pelle (andra gången nu) fick åka själv och det är tur man har en snäll 4-åring!:) Jag kan lasta honom själv och han sköter sig så fint!
När jag kom hem åt jag lite lunch och red sedan häst nr 4.

Igår blev det ingen ridning alls, bara slarvig mockning. Jag har ju berättat om mina ups and downs tidigare och jag hade en dipp igår och låg i sängen större delen utav dagen. Tur jag har vänner som hör av sig och tycker att vi ska gå på stranden en sväng, så det gjorde jag i alla fall:)

Idag red jag bara på Filippa i eftermiddag, hon är den enda med stake nog att kunna hantera blåsten:P Hon gick jättefint. Börjar få riktigt ordning på henne! Hon har aldrig känt så bra som nu.

Nu hoppas jag att internet ska hålla sig! xoxo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar