onsdag 28 mars 2012

Gossip world

Hej på er:)

Hann inte uppdatera igår, så får bli idag istället!
Red både Sucke och Filippa igår när jag kom hem från jobbet, och det tackar jag sommartiden för! Var jätteskönt och vädret var super!
Idag är vädret inte lika super, så jag bestämde mig för att inte rida. Blåser ju halv storm, och då är det inte så kul att ge sig ut:(
Var förresten och shoppade lite igår! Blev ny man- och svansspray, snoddar och en duschsvamp. Sprayen blev jag glad över att jag hittade för den använde vi på Bens hästar i England! Jag kunde dock få dubbelt så mycket spray för samma pris av ett annat märke, men jag ignorerade det denna gången;) kände väl att jag behövde lite England i stallet.
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på gossip girl, köpte säsong 1 i måndags. Är helt såld!! (och lite efter!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar