söndag 29 juli 2012

Lättad

Nisse opererades i fredags och allt gick så bra som det kunde gå, helt underbart!! Jag var så lättad att jag nästan grät. Min lille prins får vara kvar i livet. Veterinären sa att prognosen var mycket god! Vi ska tillbaka den 20e för återbesök och då ska han även få "balanserade" skor.
Är verkligen så glad över att pappa och jag kom överens om att ta Nisses fall för en annan åsikt, annars hade tyvärr Nisse varit borta idag, och det känns läskigt! Man vill kunna lita på sin veterinär, men även de gör misstag tyvärr...

Nu är ju OS igång!! Så himla spännande:) skickade till Ben Maher i fredags och önskade honom lycka till, och att jag hoppades på det bästa, dock skrev jag inte att jag önskade att han skulle komma som bäst tvåa, Roffe måste ju vinna!!:-)) Han tackade i alla fall så mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar