tisdag 15 maj 2012

Ett liv i lyx

Jag har verkligen haft en superlyxig helg i Zürich, och precis som förra gången riktigt trevligt! Det var ju andra gången i år som jag åkte ner dit för att träffa min vän Patricia.
Får berätta mer senare:)))
Idag har jag haft en mycket effektiv kväll. Efter jobbet stack jag och lämnade en hel del täcken på tvätt, de har legat i min bil i veckor nu, så jag tyckte det var dags att lämna av dem. Efter det käkade jag middag, stack ut i stallet och gick en stund med Nisse i stallgången (Han måste stå inne tills på måndag) borstade och pysslade lite med honom, tog sedan in resten utav hästarna och red sedan på Filippa. Jag var inte inne förrän 20.30, men det var skönt:)

Ska försöka lägga upp en bildbomb ifrån Zürich i morgon eller på torsdag. Stay tuned. xxx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar