tisdag 10 april 2012

Ben Maher inför OS

Sorry for bad update. Har inte haft någon lust med varken det ena eller det andra. Helgen har varit som alla andra helgen, är inte så mycket för påsk. Var och löshoppade Nisse i lördags, och han var suerduktig! Tyvärr blev inte filmen som den skulle, så vi måste nog löshoppa honom på lördag igen. Vill gärna ha det på film.
Sen har jag ridit och lite så. Vädret har ju inte varit det bästa, men så är det ju:)
Kan i alla fall berätta att jag ska träna för Ann-Sofie Oscarsson på lördag, min kompis frågade om jag ville med. Det ska bli riktigt roligt! Ska bara bestämma mig för vilken häst, Sucke eller Miztral? Det lutar åt Sucke...

Hittade det här klippet på Ben och när vi hade press-dag, då vi fick tassa runt och varken synas eller höras. Ni kan skymta två utav hans "första grooms" Daily och Little Ben i alla fall:) Och så Roffe så klart!  Kan inte fatta att det snart är OS. Är riktigt sugen på att försöka hitta biljetter till hoppningarna. Vet ni var an kan hitta? Ben kan inte ordna, Patricia hade redan frågat honom. Han kan knappt ordna biljetter till hans ägare, de är stenhårda.

I vilket fall, enyoj filmklippet:) Och passa på att kolla in Tripple X, vilken hingst han är! Helt otrolig, och vacker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar