onsdag 18 augusti 2010

Ambitiösa jag!

Filippa och Exet långt där borta!
Sucke tyckte jag störde i frukosten!
Sucke håller koll:)
God morgon på er!

Nu har jag precis kommit in från stallet. Jag bestämde mig igår för att börja ta in hästarna på natten nu när vädret börjar bli så ostadigt. Så nu har jag varit ute och släppt ut dem och mockat! Så skönt att slippa mockningen sen när man kommer hem!:)
I eftermiddag ska jag hoppa bana med Sucke, måste göra det eftersom vi ska åka och tävla på söndag. Dock får jag hoppa bana för mig själv då min lyxlirare till tränare är på semester i Tunisien!
Sen tänkte jag även börja presentera hästarna jag har, en i taget med bilder och vad de har gjort, hade inte det varit kul?:)

Nu ska jag återgå till min amerikanska pannkaka;) Ha en underbar onsdag and stay tuned!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar